Forum Udruge za projekte i suradnju
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Projekt profesora Lauca

2 posters

Go down

Projekt profesora Lauca Empty Projekt profesora Lauca

Postaj by Marolin 23/5/2008, 12:00

Prof. dr. sc. Ante Lauc, profesor u mirovini
Ekonomski fakultet u Osijeku
Gajev trg 7
31 000 Osijek
telefon: 031/224-454
mobitel: 091/22-44-076
e-mail: anlauc@gmail.com
telefaks: 031/211-604




Pozdrav svima

Evo zamolio bih da mi proslijedite sve kontakte i zainteresirane osobe koji bi radili na jednom projektu umrežavanja. U prilogu vam šaljem dopis. Naime, u ponedjeljak mi je profesor Ante lauc prenio ideje jednog projekta umrežavanja s najpoduzetnijim Hrvatima u svijetu! Potrebna mi je svaka vaša pomoć, zatim prijedlozi vezani uz kreiranje web stranice te pomoć oko pronalaska kontakata putem maila! Ovom forumu priključio se i sam profesor!



Predmet: Z A M O L B A
- za pomoć pri organizaciji videokonferencije





Poštovana gospodo!